Merch.hr je multivendor platforma s ciljem povezivanja kreativaca, influencera, brendova, organizacija i tvrtki s njihovom publikom kroz unikatne proizvode visoke kvalitete. Glavne aktivnosti platforme uključuju izradu na zahtjev i isporuku kvalitetnih promotivnih artikala izrađenih od organskog pamuka. „Merch“ je skraćenica od riječi „merchandise“ koja u ovom slučaju označava proizvode izrađene u svrhu promocije ili monetizacije brenda, bez obzira radi li se o pojedincu ili grupi.
Na našem webshopu nalaze se zasebni webshopovi Kreateevaca – svaki od njih ima proizvode s vlastitim dizajnom o čijoj nabavi, tisku, isporuci i naplati brinemo mi. Zahvaljujući pomnom istraživanju i testiranju svih opcija tiska na zahtjev, pronašli smo optimalna rješenja izrade promotivnih materijala – prvenstveno majica, hudica i platnenih torbi koje sadrže prepoznatljive vizuale i poruke. S našim preuzimanjem cijelog procesa izrade mercha, Kreateevci dobivaju više vremena i mogućnosti za ono u čemu su najbolji – kreativu.
Kako je došlo do ove ideje?
Ideja o izradi mercha nastala je prvenstveno s ciljem da postane platforma koja omogućava kreativcima način izrade proizvoda bez rizika i početnih ulaganja. Bez obzira na to radi li se o primarnom načinu zarade ili hobiju kojim se bave u slobodno vrijeme, merch je još jedan od načina na koji se publici može pružiti dodatna vrijednost u obliku jedinstvenog i kvalitetnog proizvoda. Iako zvuči predobro da bi bilo istinito, ovaj način proizvodnje na zahtjev omogućava izradu proizvoda tek nakon narudžbe, čime se izbjegavaju početna ulaganja i skladištenje zaliha.
Drugi razlog pokretanja naše platforme je odgovor na mijenjanje načina promocije brendova. Digitalni načini reklamiranja preuzeli su veliku većinu promotivnih aktivnosti, no klasični načini promocije brendova vjerojatno neće izgubiti značaj još dugo. Merch koji sadrži prepoznatljive vizuale ili poruke služi kao direktan, ali suptilan način podizanja svijesti o određenom brendu.
Koje su prednosti mercha?
Vjerojatno su svi do sad čuli za neku vrstu mercha – bilo da se radi o promotivnim proizvodima koje zaposlenici dobiju od svoje tvrtke, brendiranim artiklima koje se poklanja u goodie bagovima ili odjevnim predmetima s prepoznatljivim porukama slavnih osoba. Merch može poslužiti kao suvenir s nekog događanja ili mjesta, prepoznatljiva „uniforma“ obrazovne institucije, printani oblik umjetničkih djela… mnogo je načina i vrsta, bolje rečeno – granica nema.
Ovaj način promocije putem stvaranja svijesti o brendu godinama se pokazuje kao odličan način pružanja dodatne vrijednosti onima koji su već skloni brendu, ali i upoznavanje sa potencijalnom publikom. Neki od najvećih prednosti kreiranja vlastitog mercha su:
- Povećanje prepoznatljivosti brenda.
Merch odavno nije samo logo na majici, nego sve maštovitije poruke koje privlače pozornost publike i na taj način pronalaze potencijalne klijente ili publiku s jednakim vrijednostima. Brojne firme, organizacije i udruge koje žele pronaći nove istomišljenike izradom vlastitog mercha nastoje proširiti riječ o svojim ciljevima. Potrebno je od 5 do 7 puta vidjeti pojedini logo da bi ga osoba prepoznala – ovaj podatak dovoljan je argument za izradu mercha u svrhu povećanja prepoznatljivosti. - Opipljivi proizvodi koji komuniciraju određenu poruku.
Društvene mreže omogućile su digitalizaciju promotivnih aktivnosti, ali publika i dalje voli fizički posjedovati artikle koji komuniciraju ono što vole ili ono u što vjeruju. Kombinacija digitalnih i tradicionalnih promotivnih aktivnosti pokazala se kao najučinkovitija, a merch se u te aktivnosti savršeno uklapa zbog svoje suptilnosti – „reklamiranjem” brenda pomoću mercha izbjegavaju se metode direktne prodaje, no i dalje se postiže interes. - Dodatni izvor prihoda.
Možda zvuči predobro da bi bilo istinito, ali pronašli smo način da Kreateevci bez rizika i bilo kakvih početnih ulaganja pruže svojoj publici način da ih podrže. To smo postigli na način da smo maksimalno iskoristili mogućnosti digitalnog doba pa ne stvaramo zalihe proizvoda, već ih proizvodimo tek nakon narudžbe. Po već testiranom principu preuzimamo na sebe proizvodnju, i dostavu artikala, zadovoljna publika dobiva kvalitetne proizvode, a Kreateevac zasluženu zaradu. Ovo je odličan način dodatne zarade ili prihoda za humanitarne akcije ili ulaganje u budućnost bez rizika, gubitka vremena i odgovornosti za narudžbe.