Često postavljena pitanja

Za dodatna pitanja slobodno nam se obratite

PLAĆANJE I DOSTAVA

Koji su dostupni načini plaćanja?

Plaćanje je moguće isključivo online plaćanjem putem kartica (MyPOS) ili KEKS Pay-a. Za online plaćanje prihvaćamo: Visa, Mastercard, Maestro, American Express, Union pay, JCB i Bancontact.

Mogu li proizvode podići u fizičkoj poslovnici?

Merch.hr je isključivo online webshop koji funkcionira na principima e-trgovine te trenutno nije moguće podizanje pošiljke na nekoj fizičkoj lokaciji.

Cijena dostave i uvjeti

Dostava je na području Hrvatske besplatna za narudžbe iznad 299,99 kuna. Za narudžbe manje vrijednosti, dostava se naplaćuje prema sljedećem cijeniku: dostava za online plaćanje (7-14 radnih dana) – 29 kn.  Za ostale narudžbe izvan Hrvatske, ne postoji prag za besplatnu dostavu već se ona uvijek dodatno plaća pri finaliziranju narudžbe ovisno o destinaciji pošiljke.

Kojom kurirskom službom dostavljate?

Kako bi našim kupcima osigurali što kvalitetnije iskustvo kupovine, a samim time i dostave, surađujemo s GLS kuriskom službom za narudžbe unutar Hrvatske. Za narudžbe izvan Hrvatske surađujemo s GLS-om i DPD-om.

U kojim zemljama je moguća dostava i kupovina?
Dostava i kupovina je trenutno moguća u sljedećim zemljama: Austrija, Češka, Finska, Francuska, Hrvatska, Italija, Irska, Nizozemska, Njemačka, Mađarska, Portugal, Slovenija, Španjolska i Švedska.

REKLAMACIJE / POVRATI / ZAMJENA

Koji su uvjeti povrata/zamjene robe?
Robu možeš vratiti ili besplatno zamijeniti veličinu u roku od ukupno 30 dana od primitka narudžbe. Ako želiš ostvariti povrat ili zamjenu molimo te da nam se javiš na info@merch.hr sa zahtjevom za povratom robe u roku od 14 dana od primitka narudžbe. Povratno ćemo ti poslati sve potrebne informacije vezano za povrat tvoje narudžbe. Za unikatno izrađene proizvode uvjeti su drugačiji. Kako se radi o u potpunosti personaliziranim proizvodima izrađenima isključivo za tebe, ne postoji mogućnost zamjene veličine ili povrata novca, osim u slučaju kada se radi o robi s greškom u proizvodnji (greška na samoj robi ili u printu).
  • Niste pronašli odgovor na Vaše pitanje? Kontaktirajte nas.

Služba za korisnike

Ako imaš ikakvih problema prilikom, tijekom ili nakon same kupovine, slobodno nam se javi putem e-maila: info@merch.hr ili društvenih mreža te ćemo ti se javiti u što kraćem roku.
E-mail adresa

info@merch.hr

Pratite nas

Dostupni smo i na društvenim mrežama

Logistički Partneri