Česta pitanja

Koji su dostupni načini plaćanja?

Plaćanje je moguće isključivo online plaćanjem putem kartica (MyPOS) ili KEKS Pay-a. Za online plaćanje prihvaćamo: Visa, Mastercard, Maestro, American Express, Union pay, JCB i Bancontact.

Mogu li proizvode podići u fizičkoj poslovnici?

Merch.hr je isključivo online webshop koji funkcionira na principima e-trgovine te trenutno nije moguće podizanje pošiljke na nekoj fizičkoj lokaciji.

Koji su uvjeti dostave?

Dostava je na području Hrvatske besplatna za narudžbe iznad 299,99 kuna. Za narudžbe manje vrijednosti, dostava se naplaćuje prema sljedećem cijeniku: dostava za online plaćanje (5-10 radnih dana) - 30 kn. Za narudžbe iz Slovenije prosječno vrijeme dostave je između 7 i 12 radnih dana. Za ostale narudžbe izvan Hrvatske, ne postoji prag za besplatnu dostavu već se ona uvijek dodatno plaća pri finaliziranju narudžbe ovisno o destinaciji pošiljke.

Kojom kurirskom službom dostavljate?

Kako bi našim kupcima osigurali što kvalitetnije iskustvo kupovine, a samim time i dostave, surađujemo s GLS kuriskom službom za narudžbe unutar Hrvatske. Za narudžbe izvan Hrvatske surađujemo s GLS-om i DPD-om.

U kojim zemljama je moguća dostava i kupovina?

Dostava i kupovina je trenutno moguća u sljedećim zemljama: Austrija, BiH, Crna Gora, Češka, Finska, Francuska, Hrvatska, Italija, Irska, Nizozemska, Njemačka, Mađarska, Portugal, Slovenija, Srbija, Španjolska i Švedska.

Koji su uvjeti povrata/zamjene robe?

Robu možeš vratiti ili besplatno zamijeniti veličinu u roku od ukupno 30 dana od primitka narudžbe. Ako želiš ostvariti povrat ili zamjenu molimo te da nam se javiš na podrska@merch.hr sa zahtjevom za povratom robe u roku od 14 dana od primitka narudžbe. Povratno ćemo ti poslati sve potrebne informacije vezano za povrat tvoje narudžbe. Za unikatno izrađene proizvode uvjeti su drugačiji. Kako se radi o u potpunosti personaliziranim proizvodima izrađenima isključivo za tebe, ne postoji mogućnost zamjene veličine ili povrata novca, osim u slučaju kada se radi o robi s greškom u proizvodnji (greška na samoj robi ili u printu).

Imam problem s narudžbom, kome se mogu javiti?

Ako imaš ikakvih problema pri kupovini, nakon kupovine ili tijekom same kupovine, slobodno iskoristi naš chat na webshopu za slanje poruke, a mi ćemo ti se javiti u što skorijem roku. Također, slobodno pošalji poruku na nekih od naših službenih profila na društvenim mrežama ili e-mail na podrska@merch.hr .

Logistički Partneri

Košarica

Imaš pitanje?

Javi nam se na info@merch.hr

Načini plaćanja

Online – sve kartice, osim Dinersa, KEKS Pay

© 2022 – All Rights Reserved – Nulti broj j.d.o.o. – Zagreb